ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی99 

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی شروع شد. داوطلبینی که قصد ثبت نام در دانشگاه های غیر انتفاعی را دارند توجه داشته باشند که ثبت نام همانند سنوات گذشته از طریق سامانه بوده و دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما عزیزان قبل از ثبت نام موظف به دانلود دفترچه و مطالعه آن هستید تا از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط از طریق سامانه دانشگاه غیرانتفاعی اقدم به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.

 ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی

 

میزان تنوع در رشته های دانشگاه غیرانتفاعی مقاطع کاردانی و کارشناسی بسیار بیشتر از مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشد و همچنین بسیاری از رشته ها در این دو مقطع به صورت بدون کنکور نیز ارائه می شود، که این فرصت بسیار مناسبی است برای کسانی است که قصد شرکت در کنکور سراسری ندارند و یا پس از انتخاب رشته در هیچ یک از کد رشته های خود پذیرفته نشوند. اما داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده اند نیز می توانند در زمان انتخاب رشته ، کد رشته محل های دانشگاه غیرانتفاعی مورد نظر خود را در انتخاب ها اعمال کنند. در واقع این دسته از داوطلبان به صورت با کنکور و در مهر ماه وارد دانشگاه خواهند شد. 

  • زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی کارشناسی 99

 

داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی ، دیپلم 4 ساله نظام قدیم ، دیپلم 3 ساله نظام قدیم + پیش دانشگاهی و یا دیپلم 3 ساله نظام جدید ( سال دوازدهم ) را دارند می توانند همزمان با ثبت نام بدون کنکور سایر دانشگاه های سراسری در مقطع کارشناسی ( لیسانس ) پیوسته شرکت نمایند .

سال گذشته ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه های غیرانتفاعی ورودی نیمسال اول تحصیلی از 20 اسفند 97 آغاز شد و تا 30 شهریور ماه 98 ادامه داشتن و داوطلبان در یک یازه زمانی حدودا 6 ماهه فرصت داشتند ثبت نام خود را انجام دهند . با توجه به زمان ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی مهر سال قبل احتمال می دهیم ثبت نام ورودی ترم مهر ماه 99 از دهه سوم اسفند 98 آغاز شود .

همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن سال گذشته از روز سه شنبه 28 آبان ماه لغایت روز دوشنبه 30 دی ماه انجام شد و داوطلبان دو ماه فرصت داشتند تا با ارائه مدارک خود ثبت نام شان را تکمیل کنند . احتمالا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی نیمسال دوم تحصیلی یعنی ورودی ترم بهمن 99 از دهه سوم آبان ماه آغاز شود .

 

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

 

دانشگاه غیرانتفاعی در مقاطع کاردانی ( پیوسته و ناپیوسته ) و کارشناسی ( پیوسته و ناپیوسته ) دانشجو می پذیرد و داوطلبان جهت انتخاب رشته ای مغایر با عنوان دیپلم خود هیچ محدودیتی نخواهند داشت فقط می بایست دارای مدارک ذیل باشند:

  • یک قطعه عکس 4*3
  • مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم
  • مدرک پیش دانشگاهی
  • مدرک دیپلم متوسطه نظام جدید
  • مدرک فوق دیپلم یا همان مدرک کاردانی
  • مدرک نظام وظیفه برای داوطلبان مشمول (مخصوص آقایان)

لازم به ذکر است که داوطلبانی که در سیستم آموزشی نظام قدیم تحصیل کرده اند و فقط دارای مدرک دیپلم می باشند ، مجاز به ثبت نام در رشته های مقطع کارشناسی نمی باشند و فقط می توانند در دوره های کاردانی ثبت نام کنند.

 

جهت اطلاع دقیق از نحوه و زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 99 و اطلاع از کلیه شرایط زمان و نحوه ثبت نام با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

دانشگاه­ های غیرانتفاعی هرساله در مقاطع مختلف اعم از کارشناسی­ های پیوسته و نا پیوسته و کاردانی­ های پیوسته و ناپیوسته اقدام به پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می­کند. داوطلبین جهت ثبت نام ملزم به دارا بودن یکی از مدارک زیر می­باشند:

  • دیپلم ۴ ساله نظام قدیم
  • دیپلم ۳ ساله نظام جدید
  • مدرک پیش دانشگاهی یا فوق دیپلم
  • مدرک کاردانی

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در دانشگاه های غیر انتفاعی آشنا کنیم و شما را در جریان زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ، شرایط ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی و مدارک لازم جهت ثبت نام قرار دهیم. متقاضیانی که قصد ثبت نام در دانشگاه غیر انتفاعی  را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سایت هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی





:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: